Menyediakan Khidmat Rawatan Sihir, Gangguan Saka, Gangguan Makhluk Halus, Histeria, Masalah Rumahtangga/ Anak Bermasalah, Pelembut/ Penerang Hati Serta Menyediakan Perkhidmatan lain Seperti Bekam Sunnah Al-Hijamah [Bekam Angin + Bekam Darah], Bekam Muka Berjerawat, Rawatan Resdung, Urut Refleksologi [lelaki & wanita], Urut Tradisional & Mandi Bunga [wanita shj]. Hubungi:- Perawat/ Muallij: Sdr Nasa 017-7170534, Tukang Urut, Pembekam Wanita: Pn. Ida 012-2354825.


Isnin, 31 Oktober 2011

Rawatan Bekam Penyakit Kulit Kaki















Sedikit perkongsian rawatan bekam..bertujuan untuk menggalakkan masyarakat islam khususnya..lebih2 lagi yang berbangsa melayu mencuba kaedah berbekam yang sudah terbukti dengan penyembuhan disusuli dengan terapi ayat2 suci, doa Kepada ALLAH SWT.
Pesakit ini telah mendapatkan rawatan bekam pada malam 28/10/2011, dimana hampir 2 minggu beliau telah menghidapi kudis dan bernanah disekitar permukaan kedua belah kaki..sebelum beliau mendapatkan rawatan bekam, beliau telah mendapatkan rawatan diklinik berhampiran, menurut doktor beliau ada masalah dengan alergic pemakanan, walaupun beliau mengawal cara pemakanan, menyapu ubat dan menyambil ubat namun belum ada tanda kesembuhan malah bertambah kudisnya..

Setelah tidak tahan dengan kegatalan pada permukaan kaki bapanya telah menghubungi saya secara temujanji untuk rawatan..Sebelum ni pun bapanya telah mendapatkan rawatan bekam akibat penyakit berkudis dibahagian kaki..Dengan izin ALLAH setelah 4 hari penyakitnya sembuh..Disusuli dengan air penawar dan saranan minyak habbatus sauda disapu pada kudis2..

Saya bertanya kenapa lambat untuk membawa anaknya datang Berbekam..Menurutnya atas kesibukan masanya bekerja..

Ini adalah rawatan pertama yang saya lakukan dan sedikit nasihat serta panduan penjagaan kesihatan..lihat bagaimana darah berbuih buih keluar...InsyaAllah sesi rawatan kedua dalam minggu ini..jika Pesakit hadir..InsyaALLAH..Kesembuhan itu Milik ALLAH SWT.

1 comments:

alyaahusna@brainybunch.com berkata...

Assalamualaikum...
sy nak tanya, perkhidmatan pihak tuan ada tak untuk kaum wanita? sebab baru2 ni kakak saya menghadapi masalah yg lebih kurang sama la dengan encik ni....dia bawa jumpa doktor tapi jawapan yg sama je...allergic makanan...

harap dapat perhatian daripada pihak tuan, syukran jazilan wa khairan katheera..

Catat Ulasan

LILIN RESDUNG HERBA + SERBUK GHURAH

LILIN RESDUNG  HERBA + SERBUK GHURAH
Lilin Herba RM110/50pcs & Serbuk Ghurah [cuci suara & rawat resdung] RM70.00/1 Botol

WANGIAN KASTURI AS'SYIFA-IKHTIAR PENANGKIS GANGGUAN JIN DAN SANTAPAN ROHANI DAN JASMANI

WANGIAN KASTURI AS'SYIFA-IKHTIAR PENANGKIS GANGGUAN JIN DAN SANTAPAN ROHANI DAN JASMANI
[Kasturi Kijang Asli & Zaffran RM15.00/ 1botol] [Kasturi Putih/Susu/Hitam RM15.00/ 1 Botol]

Garam Bukit Aromaterapi [Ikhtiar Perubatan Alternatif]

Garam Bukit Aromaterapi [Ikhtiar Perubatan Alternatif]
1 Bekas RM20.00 [semenanjung] RM15 [ sabah & sarawak] Shj Tidak termasuk Poslaju.

Sabun Terapi Bidara

Khasiat Sabun Terapi Bidara

[Ikhtiar Perubatan Islam dalam menangani masalah gangguan jin/sihir/saka/histeria/lemah semangat/anak menangis/meningkatkan Aura Seri/Pulih Jodoh/Menarik Kerezekian]keterangan lanjut sila layari http://perawatsihir.blogspot.com/































Set Lengkap Rawatan Resdung/Ghurah

Set Lengkap Rawatan Resdung/Ghurah
Set ini mengandungi Sebuk Ghurah untuk mengeluarkan lendir resdung/ 4 batang liling menyedut hama dipermukaan kulit/ 1 buku sabun herba/1 kotak kapsul herba RM90.00 [ Tidak termasuk Poslaju]

 
Design by Wordpress Theme | Bloggerized by Free Blogger Templates | coupon codes